GÜNEY AMERİKA (GA) GEZİ HAZIRLIKLARI…

<![CDATA[

GÜNEY AMERİKA (GA) GEZİ HAZIRLIKLARI…
Ayvalik, Turkey

Ayvalik, Turkey


AYVALIK…14 OCAK 2013, PAZARTESİ

YEDEKLEME ve GÜVENLİK ÇABALARI…

Güney Amerika (GA)’da cep telefonumun kaybolmasına karşı telefonumdaki kişi ve numaralara ilişkin tüm bilgileri yedeklemeye çalıştım. Operatörüm LG marka eski telefonumu uygun arayüz kablosu olmaması ve programında bu telefonun bulunmaması nedeniyle yedekleyemeyince, cep telefoncu bir arkadaşa gittim. Gittim yedekleme işlemi sonunda neredeyse tüm kayıtlarımı KAYBETTİM.

DUYURU…

CEP KAYITLARIM SİLİNDİ.
“BU ADAM NEDEN BİZİ ARAMIYOR” demeyiniz.

Ayvalık merkezdeki ARDA GSM’deki Erhan 650 kayıttan 400 kaydın kaybolmasına neden oldu. İstemeden vs. ancak bir düşünün 400 kayıt kayıp, yok, uçtu. Karakol’a şikayetçi oldum. Bakalım sonuç ne olacak? Karakol’da önce olay pek anlaşılmadı. Ancak benim ilgim ve ısrarım görevlileri de ilgilendirdi!. ben de sonuçtan sizi bilgilendireceğim.

Ancak hayat devam ediyor. Hele bu yoğun hazırlık sürecinde bile. Artık ihtiyaç duyulan kişi veya kurum aranmak istendiğinde tekrar uğraşmalar vs. Neyse vardır bunda da bir hayır.


]]>

Leave a comment